TAGBOARD there's nothing i do better than revenge to prove
“Turn to Allah before we Return to Allah

To All My Friends Remember this "N.G.U.N.S" (never give up never surrender).


Assalamualaikum

Tahun 2013 ni macam-macam benda jadi.. tahun lepas aku ikut perkhemahan kat Juaseh Negeri Sembilan, sirius best. Aku berharap tahun ni aku dapat lah ikut lagi tapi memang harapan.. harapan menjadi layu sebab PKBM(L) perempuan dah kena bubar. Banyak sekolah yang kena bubar. Kataya TLDM nak kecilkan belanja. Betapa sakitnya hati aku masa tu. Taman2 bunga yang sedang menumbuh ni dah terbantut kau tahu lepas aku dapat berita tu. Dah lah aku berharap tahun ni aku aktif. Tapi nak buat macam mana kan, dah takdir terima jelah. Em, tak boleh nak jumpa si Staf Ikhwan, Madi, Akmal, Syahidan, Tuan Faisal, Kak Hikmat, ramai lah... Jadi aku ambil keputusan yang tak berapa nak drastik sangat lah kan, aku masuk BOMBA. EM,, aku rasa aku je yang paling bersemangat dalam pasukan BOMBA tu walaupun aku budak baru. BOMBA pun apa kurangnya sebab aku dapat belajar macam mana nak buat CPR, macam2 lah..

tapi PKBM (L) tetap dihati ohh... 
(c) Layout by ohfudge!. Colors from Colourlovers. Powered by Blogger.     NEXT PAGE ?